Politica de Retur

Garantia Banii Inapoi in 10 Zile
Ne mandrim cu reputatia noastra pentru calitate si valoare. Daca din orice motiv nu sunteti satisfacut cu achizitia va vom ajuta pentru banii inapoi. Retururile vor fii acceptate pana la 3 zile de la data achizitiei. Articolul trebuie sa fie returnat in bune conditii in cutii de carton originale (oridecate ori este posibil) impreuna cu toate documente, partile si accesoriile pentru asigurarea creditului.

In conformitate cu dispozitiile OG 34/2014 (ce abroga vechea ordonanta 130/2000) "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului". Notificarea se va data, semna si trimite de catre Dumneavoastra prin email la

• ATENTIE: nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului: - produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului.

• Aveti 3 de zile de la primire sa returnati produsul prin notificare pe email. Iar de la primire incluzand notificarea facuta pe email aveti dreptul in 10 zile sa le returnati, altfel produsele se considera folosite.
• Toate produsele returnate trebuie sa fie in bune conditii si include orice ambalaj folosit initial la impachetare pentru a va califica pentru banii inapoi sau schimb.
• Ne angajam sa schimbam sau sa rambursam preturile tuturor produselor, cu o taxa de redepozitare de 80% in cazul refuzarii comenzii.

Cum sa te asiguri ca iti primesti banii inapoi sau iti schimbi produsul.
Toate produsele returnate trebuie sa fie in conditii noi si include orice ambalaj utilizat la impachetare pentru a te califica pentru banii inapoi sau schimb. Retururile incomplete sunt subiectul taxelor aditionale de redepozitare.

Articole Defecte

Poti returna intodeauna articolele care sunt defecte.Vom accepta doar articolele care au fost defacute si constatate defectele. Daca crezi ca produsul tau este defect il poti returna impreuna cu explicatia dvs.

Ce imi puteti spune despre articolele deschise sau utilizate?

Produsele deschise sau utilizate de la Cravatepedia.ro sunt subiectul taxei de redepozitare care urmeaza a se stabili la receptia noastra. Acest comision de redepozitare depinde de conditiile de returnare a produsului. Produsele care au fost folosite si/sau arata semne de purtare vor fii subiectul comisionului de redepozitare intre 10-80%. DACA VETI TRIMITE PRODUSUL(ELE) IN STARE DE IMPOSIBILITATE DE REVANZARE vom returna produsul catre dvs si NU VOM OFERI NICI O RETURNARE A PLATII. Ne pare rau daca ne-am facut atat de intelesi.

Nu vom accepta retururi cu etichete de livrare atasate direct pe ambalajul produsului

Va rugam nu atasati sau lipiti nici o eticheta de livrare direct pe ambalajul produsului. Faptul acesta duce la respingerea returului. La Cravatepedia.ro nu se vand produse utilizate.


Schimb de Produse
Acceptam schimburi de produse. Daca doresti sa schimbi un produs trebuie sa il returnezi conform Instructiunilor de Retun cu amalajele de impachetare si sa refaci comanda pe cravatepedia.ro.
The cookie settings on this website are set to 'allow all cookies' to give you the very best experience. Please click Accept Cookies to continue to use the site.
You have successfully subscribed!
This email has been registered